.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گلستان : روحانيون بايد ملجاء و پناهگاه مردم باشند

استاندار گلستان گفت: روحانيون بايد ملجاء و پناهگاه مردم باشند و به عنوان راهبر در زمانهاي سخت و بحراني مردم را آگاهي دهند.
دكتر علي محمد شاعري"  در گردهمايي جمعي از روحانيون در دانشگاه علوم پزشكي گلستان افزود: انسانهاي مومن و آگاه در مسير زندگي موفق‌تر عمل كرده و در زمينه پيشرفت و توسعه محكم تر گام برمي‌دارند.

اين مسوول استانداري گلستان اضافه كرد: روحانيون به عنوان معلم و راهبر در جامعه بايستي نقش آفريني كنند.

شاعري همچنين با بيان اينكه استان گلستان داراي قابليت‌ها و ظرفيتهاي بالايي است ، اظهار داشت : استان از نظر منابع پايه جز ‪ ۱۰‬استان اول كشور است كه بايد به سمت توسعه يافتگي پيش رود.

استاندار گلستان در ادامه گفت: مديران دستگاههاي اجرايي بايد بدور از مسايل سياسي زمينه را به سمت كار و تلاش و توسعه سوق دهند و از فرصتهاي بدست آمده به نحو مطلوب استفاده كنند.

وي اضافه كرد: آنچه فرهنگ و ارزشهاي اسلامي را تهديد مي‌كند نابساماني- هاي اقتصادي است.

استاندار گلستان بااشاره به اينكه از ‪ ۱۵۰‬هزار نامه رسيده به رياست جمهوري در سفر به استان ‪ ۹۰‬درصد آنها درخواستهاي اقتصادي بود، گفت: بايد تلاش ما بر اين باشد كه مطالبات مردم را منطقي كنيم.

مديركل سازمان تبليغات اسلامي استان گلستان نيز در اين گردهمايي سه روزه آموزشي با اشاره به اينكه مبلغ بايد عنصر زمان و مكان را بشناسد ،گفت: يك مبلغ ديني بايد افكارش به روز باشد تا سخنانش در مخاطبين تاثير بگذارد.

"زين العابدين روحاني نيا" افزود: يك مبلغ ديني بايد كسوت طلبگي را حفظ كند و قناعت و تقوا را پيشه خود سازد تا دلهاي تشنه مردم بويژه جوانان را به سوي قرآن و راه حق جلب كند.

وي تاكيد كرد: مبلغين بايد چراغ هدايت مردم باشند و باحسن خلق و زبان نرم و منش پيامبر اعظم (ص) با مردم ارتباط برقرار كنند (irna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.